DELORS,J. i altres (1996). Educació: hi ha un tresor amagat a dins Barcelona: Centre UNESCO de Catalunya.
FLAK, M.; DE COULON, J. (2006).Niños que triunfan. Santiago de Chile: 2006.
SWAMI SATYANANDA SARASWATI (1999). Yoga Education for Children. Bihar: Yoga Publications Trust.
WILD, R. (2006). Libertad y límites. Amor y respeto. Lo que los niños necesitan de nosotros. Barcelona: Herder.
WILD, R. (2007). Aprender a vivir con niños. Ser para educar. Barcelona: Herder.
LOPEZ GONZALEZ, L. (2007). Relajación en el aula. Recursos para la Educación Emocional. Madrid: Wolters-Kluwer.
PRE,M. (2004). Mandalas y pedagogía. Un acercamiento teórico y práctico. Barcelona: MTM Editores.
ERKERT,A. (2001). Islas de relajación. 77 juegos para relajar a los niños y potenciar su creatividad. Barcelona: Oniro.
BERSMA,D.; VISSCHER,M. (2003). Yoga games for children. Fun and fitness with postures, movements and breath. Berkeley: A Hunter House.
GIAMMARINARO,M; LAMURE,D. (2006). Yoga para niños. Barcelona: Robin Book.
WENIG,M. (2003). Yogakids. Educating the whole child through yoga. New York. Steward, Tabori and Chang.
GARTH,M. (1999). El jardín interior. Meditaciones para todas las edades. Barcelona: Oniro.
CALLE, R. (1999). 101 cuentos clásicos de la India. Madrid: Edaf.
SOLER,J.; CONANGLA,M. (2004). Aplícate el cuento. Relatos de ecología emocional. Barcelona: Amat Editorial.
BADESA,C. (2010): Yoesía. Zaragoza: MIRA Editores.(Si no es troba aquest llibre cal contactar directament amb la Carmen Badesa: cbadesamon@hotmail.com)
Som un grup de treball que va néixer a partir de les experiències personals d'aplicació del Ioga a l'Educació que algunes persones teníem i la inquietud de compartir-les i de voler-hi treballar. Actualment estem vinculats a l'ICE de la UAB.
Què fem?
El Ioga té un vessant educatiu que, a partir d'exercicis lúdics i senzills, treballa amb tots els nivells de
creixement: físic, emocional, intel·lectual i social. En el nostre grup treballem amb els principis en els quals es basa el Ioga, tot prenent com a base l'Informe Delors i fent un treball d'unió entre algunes pedagogies i el Ioga per incidir en els processos de creixement i així poder acompanyar el desenvolupament integral en els diferents camps educatius.
creixement: físic, emocional, intel·lectual i social. En el nostre grup treballem amb els principis en els quals es basa el Ioga, tot prenent com a base l'Informe Delors i fent un treball d'unió entre algunes pedagogies i el Ioga per incidir en els processos de creixement i així poder acompanyar el desenvolupament integral en els diferents camps educatius.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Gràcies per penjar la bibliografia. M'ha agradat molt descobrir que hi ha persones treballant pel ioga a l'educació.
ResponElimina